Platinum Bank: інтеграція АБС Б2 і Oracle Siebel CRM

20 Тра 2013

00000000154

Інтеграційне рішення підвищує швидкість та ефективність обслуговування клієнтів банку завдяки наявності найбільш актуальної інформації про рахунки та угоди в системі по управлінню взаємовідносинами з клієнтами - Siebel CRM.

Компанія CS реалізувала проект з взаємодії Б2 - автоматизованої банківської системи, в якій здійснюється ведення угод та рахунків клієнтів банку, і Siebel CRM.

У результаті інтеграції систем налагоджений регулярний обмін даними між системами, що дозволяє співробітникам контакт-центрів, центрів телефонного обслуговування та обробки замовлень мати найбільш актуальну інформацію для обслуговування клієнтів.

З архітектурної точки зору рішення отримало ряд функціональних можливостей для впорядкованого управління даними в базах завдяки застосуванню універсального засобу обміну даними Oracle Streams, що дозволяє зняти навантаження з основної бази.

Platinum Bank

Міжнародний банк, працює на ринку України з 2005 року і обслуговує більше 1 500 000 клієнтів. Міжнародні інвестори і акціонери сприяють розвитку Platinum Bank та впровадженню західних стандартів управління, що дозволяють клієнтам банку відчувати комфорт від співпраці і спокій за свої інвестиції. Platinum Bank - це роздрібний банк, який сфокусований на наданні послуг фізичним особам. Всі депозитні та кредитні продукти Platinum Bank засновані на простих і зрозумілих умовах, що дозволяє пропонувати клієнтам високоякісний банківський сервіс.
 

Підпишіться на розсилку