CS знає, як залучити та утримати клієнта. Підсумки міжнародної конференції в Барселоні

12 чер 2015

[CS знає, як залучити та утримати клієнта. Підсумки міжнародної конференції в Барселоні]


Компанія CS взяла участь у III Міжнародній Конференції «Клієнтське обслуговування у банку: як залучити та утримати клієнта», яка проходила з 1 по 4 червня в місті Барселона, Іспанія.


Конференцію проводила компанія «Бізнес-Формат» для керівників напрямів з обслуговування клієнтів в банках та експертів з клієнтського сервісу, які працюють в Україні, Росії, Республіці Білорусь, Азербайджані та Казахстані.

В центрі уваги учасників опинилася тема «Побудова ефективної системи клієнтського обслуговування в банку». Присутні на конференції міжнародні експерти поділилися з аудиторією своїм успішним практичним досвідом та актуальними ідеями щодо клієнтського сервісу.

Програма конференції містила ряд доповідей, майстер-клас на тему «Робота з клієнтами в кризовій ситуації», обмін практичним досвідом в рамках круглого столу.

Компанію CS представляли Аліна Оверчук, радник зі стратегічних продажів, та Олександр Погуляка, керівник відділу рішень для забезпечення захисту систем ДБО. Олександр виступив з доповіддю про роль якісного та зручного дистанційного обслуговування як одного з основних каналів обслуговування в сучасному банку.

«На конференції учасники розгорнуто показали, що сучасний банк зобов'язаний бути багатоканальним, і що саме якісне обслуговування за всіма каналами є одним з головних факторів утримання існуючих клієнтів банку, а також потужним інструментом продажів», - підбив підсумки Олександр Погуляка.

Учасники відзначили, що тепла невимушена атмосфера, що панувала на конференції, сприяла продуктивному живому спілкуванню й обміну професійною інформацією між фахівцями з різних країн, які були присутні в одному з найкрасивіших міст світу - Барселоні.

Підпишіться на розсилку