Співробітники департаменту фронт-офісних рішень CS взяли участь у конференції «Системи ДБО: нові сервіси», яка проводилася 19 червня 2014 р. у Москві з ініціативи видання CNews.
Як розвивається ринок дистанційного банківського обслуговування? Як наявність ДБО впливає на рейтинг банку? Чи готові банки задовольнити усі запити клієнтів у сфері онлайн-обслуговування? Який функціонал можна вважати оптимальним? Як зробити інтернет-банкінг зручним для користувача і як при цьому забезпечити захист?
Такі й інші питання були розглянуті на конференції.
Фахівець компанії CS Олександр Погуляка виступив із презентацією «Інтернет-банкінг як ефективний канал продажу банківських продуктів», розповів про досвід упровадження системи iFOBS в українських банках та представив своє бачення того, як можна перетворити систему дистанційного банківського обслуговування на ефективний канал продажів.
Виступ нашого колеги викликав неабияке зацікавлення серед учасників, і Олександр отримав від організаторів конференції приз за кращу доповідь - книгу Бретта Кінга «Банк 3.0».
Ми попросили колег поділитися своїми враженнями:
- Нам сподобався формат заходу, - говорить Аліна Оверчук. - Не було традиційного розділення на президію та зал, усі доповідачі сиділи за круглим столом і охоче вступали в дискусії.
- Послухавши виступи інших учасників та прийнявши участь у дискусіях, ми зрозуміли, що наші позиції щодо розвитку інтернет-банкінгу багато в чому співпадають з позиціями провідних виробників систем ДБО, - говорить Олександр Погуляка. - А центральна ідея, яку ми презентували на конференції, - «Продавай дистанційно» - не лише крокує в ногу з часом, але навіть трохи випереджає його. Для того, щоб інтернет-банкінг дійсно перетворився на ефективний канал продажу послуг, банки повинні усвідомити вигоду такого підходу. На це знадобиться дещо часу, але зовсім небагато.
Зі звітом і матеріалами конференції можна ознайомитися на офіційній сторінці організаторів - компанії CNews.
(всі поля обов'язкові до заповнення)